Dovoljeni čas za reševanje izpitov
EASA baza vprašanj
ATPL, CPL, IR in BIR
Teoretični izpiti za poklicne licence [ATPL, CPL, MPL] in ratingi za instrumentalno letenje (IR), CB-IR ter BIR se izvajajo v časovnih okvirih za posamezni predmet, kot to določa AMC1 ARA.FCL.300(b) in AMC2 ARA.FCL.300(b) za rating BIR.
Predmet | ATPL(A) | CPL(A) | ATPL(H)/IR | ATPL(H) | CPL(H) | IR | CB-IR |
010 Air Law | 1:00 | 0:45 | 1:00 | 0:45 | 0:45 | 0:45 | 0:30 |
021 Aircraft General Knowledge Airframe/systems/power plant | 2:00 | 1:30 | 2:00 | 2:00 | 1:30 | xx | xx |
022 Aircraft General Knowledge Instrumentation | 1:30 | 1:00 | 1:30 | 1:30 | 1:00 | 0:30 | 0:20 |
031 Flight Performance and Planning Mass and Balance | 1:15 | 1:00 | 1:15 | 1:15 | 1:00 | xx | xx |
032 Flight Performance and Planning Performance (Aeroplanes) | 2:00 | 1:45 | xx | xx | xx | xx | xx |
033 Flight Performance and Planning Flight Planning and Monitoring | 2:00 | 1:30 | 2:00 | 1:30 | 1:30 | 1:15 | 1:00 |
034 Flight Performance and Planning Performance (Helicopters) | xx | xx | 1:15 | 1:15 | 0:45 | xx | xx |
040 Human performance | 1:30 | 1:00 | 1:30 | 1:30 | 1:00 | 1:00 | 0:30 |
050 Meteorology | 2:00 | 1:30 | 2:00 | 2:00 | 1:30 | 1:30 | 0:50 |
061 General Navigation | 2:15 | 2:00 | 2:15 | 2:15 | 2:00 | xx | xx |
062 Radio Navigation | 1:30 | 0:30 | 1:30 | 1:00 | 0:30 | 1:00 | 0:40 |
070 Operational Procedures | 1:15 | 1:00 | 1:15 | 1:00 | 0:45 | xx | xx |
081 Principles of Flight (Aeroplanes) | 1:30 | 1:15 | xx | xx | xx | xx | xx |
082 Principles of Flight (Helicopters) | xx | xx | 1:15 | 1:15 | 1:15 | xx | xx |
090 Communication | 1:00 | 1:00 | 1:00 | 1:00 | 1:00 | 1:00 | 1:00 |
Število vprašanj in čas reševanja izpita za rating BIR
Reševanja izpita BIR je drugače organizirano kot ostali izpiti v okviru ECQB izpitov, saj je dovoljen čas in število vprašanj opredeljeno glede na modul in ne na posameznih predmet. Razdelitev vprašanja po predmetih je opredeljena v AMC2 ARA.FCL.300(a).
Kandidat, v skladu z FCL.835(d) dokaže znanje z treh modulov, pri tem posamezni modul vključuje asortima vprašanj iz posameznih predmetov, ki so združeni v posamezni modul. Kandidat torej rešuje posamezni modul, ki je opredeljen kot predmet (Examination paper).
Razdelitev števila vprašanj in čas, ki je na voljo za reševanje, je naslednji:
Modul 1 (M01): 40 vprašanj / 1:20
Modul 2 (M02): 41 vprašanj / 1:30
Modul 3 (M03): 44 vprašanj / 1:30
Nacionalna baza vprašanj
PPL, BPL, SPL in LAPL
Teoretični izpiti za športne licence [PPL, BPL, SPL, LAPL] se praviloma izvajajo v celoti v enem delu. Kandidat ima za opravljanje izpitov na razpolago čas, kot je določen v spodnji tabeli.
Kandidat lahko naenkrat piše vseh devet predmetov. V primeru, da kandidat ne opravi vseh izpitov, se prijavi na naslednji izpitni rok iz preostalih predmetov.
Predmet | Št. vprašanj | Dovoljeni čas |
010 Letalsko pravo in postopki ATC | 12 | 0:18 |
020 Človeško delovanje | 12 | 0:18 |
030 Meteorologija | 16 | 0:32 |
040 Komunikacija | 12 | 0:18 |
050 Načela letenja | 12 | 0:24 |
060 Operativni postopki | 12 | 0:18 |
070 Zmogljivost med letom in načrtovanje leta | 16 | 0:32 |
080 Splošno znanje o zrakoplovu | 16 | 0:24 |
090 Navigacija | 16 | 0:48 |
Skupno | 124 | 3:52 |
Število vprašanj in čas reševanja izpitov je določen na podlagi alternativnih načinov usklajevanja (AltMoC), ki ga je sprejela CAA. Dokument je dostopen tu: AltMoC-2
ULN
Teoretični izpiti za ultralahke letalne naprave se praviloma izvajajo v celoti v enem delu. Kandidat ima za opravljanje izpitov na razpolago čas, kot je določen v spodnji tabeli.
Predmet | Št. vprašanj | Dovoljeni čas |
010 Osnove aerodinamike in mehanike letenja | 12 | 0:25 |
020 Letalska meteorologija | 20 | 0:40 |
030 Konstrukcije in materiali | 12 | 0:25 |
040 Pogonska skupina (motor) | 12 | 0:25 |
050 Navigacija | 16 | 0:40 |
060 Postopki v sili | 12 | 0:25 |
070 VFR radiofonija in VFR frazeologija | 12 | 0:25 |
080 Letalski instrumenti | 12 | 0:25 |
090 Letalski predpisi | 12 | 0:25 |
100 Letalska medicina | 12 | 0:25 |
110 Uporaba vzletišč in letališč | Se opravi pred izpitno komisijo na terenu. | |
120 Uporaba naprave | Se opravi pred izpitno komisijo na terenu. | |
Skupno | 132 | 4:40 |
UAS A2
Predmet | Št. vprašanj | Dovoljeni čas |
010 Meteorologija | 6 | 0:10 |
020 Zmožnost UAS v letenju | 11 | 0:20 |
030 Tehnični in operativni ukrepi za zmanjšanje tveganja trčenja v tla | 13 | 0:30 |
Skupno | 30 | 1:00 |
UAS STS-01/STS-02
Pri izpitu STS-01/STS-02 se uporablja učni načrt iz predmetov, kot so opredeljeni za UAS kategorijo A2, vendar so vprašanja drugačna in zahtevnejša. STS-01/STS-02 se lahko rešuje kot posamezni predmet s kombinacijo tem iz točke 1 Dodatka A k Poglavju 1 Uredbe 2020/639, vendar je število vprašanj odvisno od tega ali je kandidat imetnik UAS kategorije A2.
Predmet | Št. vprašanj | Dovoljen čas |
010 UAS STS-01/STS-02 (celoten) | 40 | 1:00 |
020 UAS STS-01/STS-02 (že opravljen A2) | 30 | 0:45 |